24 Nisan 2015 Cuma

gta 5 çalışmayı durdurdu kesin çözümü denenmiştir


1-Hepsinden önce Windows Updatelerini yapmak zorundasınız. Ve kesinlikle antivirüs programlarını açıkken oyunu kurmaya çalışmayın içindeki crack dosyaları siliniyor bu sebepten...


2-Aşağıdaki resimde görülen ayarları yapın....Bu en önemli adım....Kısaca Seçtiklerim dışında kalan tüm Windows programlarını ve hizmetleri için DEP' yi aç:   seçip uygula diyoruz.Sonra tüm pencereleri kapatalım....


3- Uyumluluğu Windows Vista olarak değiştirin.....



4- . Net 3.5 de indirmeyi unutmayın....Buradan indirebilirsiniz... https://www.microsoft.com/tr-tr/download/details.aspx?id=21 ... Kesinlikle bu anlattıklarım işe yaramıştır arkadaşlar....çatır çatır oynuyorum şuan.....

Aşağıdaki resim size yardımcı olabilir....





29 yorum:

  1. İKati hacı lütfen yardım edermisin olmuyor bende tek tek yaptım olmuyor çöp kapyonu bölümünde otomatik olarak oyun personei değiştirince çalışmayı durduruyor ne yapıcam yardım et ! (

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kurulumu burda anlattığım gibi yaptın mı http://0xc00007bhatasi.blogspot.com.tr/2015/04/gta-5-nasl-kurulur.html

      Sil
    2. https://www.youtube.com/watch?v=Nzj9D9zUyuc BU KESİNLİKLE İŞİNE YARAR..KARDEŞİM...

      Sil
    3. onlarda olmazsa kendini üç kere öldür skip tuşu geliyo oraya bas görevi geçer

      Sil
    4. ikati gta v onlinede gta v yanıt vermiyor diyerek kapanıyor
      windows 7-ekran kartım amd radeon 6400

      Sil
    5. ikati gta v onlinede gta v yanıt vermiyor diyerek kapanıyor
      windows 7-ekran kartım amd radeon 6400

      Sil
    6. Cpt price ayni hatayi bende alıyorum bi yardim

      Sil
    7. https://www.youtube.com/watch?v=mLKLOTxG7kg&feature=youtu.be
      bunu izle olur belki

      Sil
    8. https://www.youtube.com/watch?v=mLKLOTxG7kg&feature=youtu.be
      bunu izle olur belki

      Sil
    9. Onun tek çözümü görevi atlamak.Bende olmuştu.Görevdeyken 3 kere ölüceksin,sonra retry butonu çıkıcak ona tıklıycaksın.

      Sil
  2. benim ram 4gb tıkır tıkır 0 kasmayla çalışıyor ya

    YanıtlaSil
  3. Arkadaslar bilgisayarıma gta 5 i kurdum hersey tamam oyunu actım actıktan sonra Siyah bi ekran geliyor o siyah ekrandan sonra calısmayı durdurdu aşağıda bilgisayarın ekranına ekran çôzünürlüğü falan çıkıyo sorunu ne acaba bilen varsa lütfen yardımcı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sistem gereksimleri uyuyormu kardeş

      Sil
    2. kardeş belkeler> rocktar games > GTA V > settings e sağ tıkla not defterinden aç birlikte açtan > içindeki yazıları sil şunu yapıştır her türlü açılır oyun bendede öle oldu buldum bunu aptım şuan oynuyorum






      SMC_AUTO


























































      Sil
    3. Kardes tamamen aynı sorun bendede var sistem kaldırıyor lütfen acil yardım ?

      Sil
    4. bendede aynı hata var dediklerini yaptım yine olmadı polis resim falan geldi yine çalısmayı durdurdu

      Sil
    5. Bende de aynı sorun var2 gün önce indirdim oyunu açıyorum siyah ekran geliyo sonra çalışmayı durdurdu diyor çaresi yok mu?

      Sil
  4. arkadaşlar sizde gta 5in Friends Reunited görevinin save dosyası varmı varsa alperenkocabas_32@hotmail.com hotmail adresinden gönderin

    YanıtlaSil
  5. isteğe bağlı update gereklimi

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Arkadaşlar oyunu orjinal aldim bene de çalışmayı durdurdu hatası var. Update ten sonra boyle oldu sanirim. Sistem gereksinimlerim ust duzeyde. 3 gundur bir cozum bulamadim. Basarabilen arkadaslar var mi acaba?

    YanıtlaSil
  8. kardeş bende çalışmayı durdurdu demiyo ----> açıyom 5-10 dk oynuyom oyun donuyo birkaç saniye sonra oyun kapanıyo bana yardım edermisin

    YanıtlaSil
  9. bnde gta 5 i orjinal aldım cd ile am aoyunu fln yükledim bitti yüklemeler fln siyah ekran verio çalışmayı durdurdu dio lütfen yardım edermisiniz 8 gb 2gb ekran kartı 64 bit herşey karşılıo lütfen yardım edin

    YanıtlaSil
  10. Kardeşim şuan yapıyorum olursa duamı alırsın

    YanıtlaSil
  11. ADMİN AraBa MoDu KuRdum Ama Bir Süre Sonra Çalışmayı durdurma veriyor 15 dk sonra Please çözüm bul bak gmail burdan yazarsın Pls

    YanıtlaSil
  12. performans olarak sıkıntı yok oyunu en yüksek grafiklerle bile kasmadan oynayabiliyorum ama oyuna girip biraz oynadıktan sonra bazı ani hareketlerde oyun durduruldu diyip atıyor, çözümü nedir şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil